Sunday, June 18, 2006

Sylwester

TYLKO SOBIE NIE MYSLCIE , ŻE PRZEZ TEN CAŁY CZAS WOGÓLE NIC SIE W MOIM ZYCIU EROTYCZNYM NIE DZIAŁO!!!!!!
pieknie np zaczął mi sie rok przez całego Sylwestra bawiłam sie z Michałem bylismy razem nawet w Amfiteatrze na pokazie sztucznych ogni. stalismy wtuleni w siebie i patrzylismy na piekne rozbłyskujace race. Zaczęlismy sie całowac wśród masy ludzi wrócilismy na nasza prawidłowa imprezę gdzies ok 1 i znaleźliśmy odludny pokuj. połozyliśmy sie razem na łóżku i namietnie całowaliśmy michał włozył mi ręke pod bluzkę wtedy powiedziałam mu żeby zamknął drzwi zanknął i wrócił o mnie zciagnął mi bluzke a ja jemu koszulke
całował namietnie moje piersi , najpierw jedna potem druga jedna reke włozył mi do spodni , które w miedzyczasie rozpiął zaczął maowac moja łechtaczke poczułam impuls rozkoszy było cudownie ekstaza spowodowana delikatnym masażem i całowaniem piersi była wspaniałazaczął naciskac coraz mocniej))
gdy czułam nadchodzący orgazm poprosiłam go zeby przestał
wiadomo ze za drugim razem bedzie wiekszy i mocniejszy beda intensywniejsze przezycia
Teraz ja zabrałam sie do działania
obróciłam Michała na plecypocałowałam go namiętnie zaczęłam całowac brzuch i coraz niżej , ściagnałam spodnie i zobaczyłam sporej wielkości namiocik z bokserek juz wiedziałam ze bedzie duzo roboty
najpierw pomasowałam go przez bokserki
nastepnie ściągłam je i zaczęłam go lizać
powoli delikatnie , całego , jak lizaka
następne powoli włozyłam go do buzi , najpierw główke późiej całego i jak najgłębiej
Michał zaczął jeczes z rozkoszy
ssałam go , czułam kazda żyłkę
przestałam i wtedy eksplodował
wtedy połozyłam się a Michał zaczął pieścić językiem mój skarb
robił to tak jak on tylko potrafi
ma tak zwinny jezyk , że juz po chwili oprowadził mnie do orgazmu było cudownie
po wszystkim długo jeszcze całowalismy sie
ok godziny 5 rano wyszlismy z pokoju i odprowadził mnie pod sam dom bylismy para ok tydzień
ja potraktowałam go jak jedno nocna przygode
czasem mi sie tak zdaz
nie zmienia to faktu ze było super!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home